Llanars - Santa Pau - Llanars

February 15, 2020
February 2020

near la Canya, Catalunya (España)

Llanars - S Jaume de Lierca - Sta Pau - Llanars.
La ruta es va fer en buggy i es pot considerar facil, però en els tramps de St Jaume de Lierca a Santa Pau varem trobar moltes i profundes roderes.

• CARPEKTM Apr 12, 2020

Bona tarda,
    Soc de Camprodon i tinc el mateix vehicle que tens a la foto Polaris xp4.
    Has marcat aquesta ruta com a dificil per alguna raó?, la voldria fer amb la familia

salut

• Photo of josep figuerola s
    josep figuerola s Jul 30, 2020

Bon dia CARPEKTM, perdona que no t`hagi respós, però no l`havia vist fins ara. Hem sap greu (no soc un usuari `avançat´. Potser ja l`has fet. Jo la vaig marcar com a `dificil´, per la quantitat de fang i roderes que hem vaig trobar de Sant Jaume de Lierca a Santa Pau. Però la satisfacció quan varem arribar va ser encara me gran. Tu recomano. I si podeu anar a dinar a Cal Sastre, millor que millor. Pots fer-ho en familia, però suposo que amb el que ha plugut, les roderes continuaran. salut,