Ruta en Cadira de Rodes Elèctrica, Hostalric

March 20, 2019

near Hostalric, Catalunya (España)

Ruta per els llocs accesibles per fer un tastet per Hostalric.
La vegetació que veurem en aquesta ruta serà poca, ja que hi ha molta contaminació a Hostalric, perquè la zona està molt humanitzada i hi han molts polígons industrials, moltes plantacions d’arbres i camps de cultiu. De vegetació podrem trobar salze blanc, pollancre verd i també veurem plataners. D’herbes veurem la berra i el medicago.
La fauna que podrem observar en aquesta ruta, tot i la gran contaminació, són invertebrats com els gèrrids-sabaters i els dípters. D’animals vertebrats el carpa de riu, algun barb roig, bagra i l’anguila, l’anguila la podrem veure degut al tractament el 2014 d’una estació de cria. També veurem amfibis, tot hi que cada vegada hi ha n menys per la contaminació, alguns amfibis són el gripau comú, reineta, el tòtil, la granota comuna i salamandres per on passa l’aigua. D’ocells de riu i antropòfils com el blauet, ànec coll verd, cueretes torrenteres i pardals. Finalment de mamífers veurem pocs, podrem veure algun senglar i algun eriçó.